joker tattoo

Lev N. Tolstoy Wovon die Menschen Leben Pdf

Wovon die Menschen Leben Epub Pdf Kitap Özet Mobi Txt İndir

Wovon die Menschen Leben, kitabı Lev N. Tolstoy tarafından yazılmıitır. Wovon die Menschen Leben kitabını Pdf İndirin veya Çevrimiçi Okuyun.
Wovon die Menschen Leben, Lev N. Tolstoy tarafından hazırlanan PDF kitabı ePUB, PDF veya MOBI e-Kitaplarında Çevrimiçi Oku veya Ücretsiz İndir. Yayınlanan bu kitap, bilim kurgu, kurgu kitaplarında hemen popüler ve eleştirel beğeni topladı.

Kitap Hakkında Bilgiler

Kitabın Adı

Wovon die Menschen Leben

Yazarı

Lev N. Tolstoy

Özeti

‘Ich wußte auch früher, daß Gott den Menschen das Leben gegeben, und daß er will, daß die Menschen leben; jetzt begriff ich noch etwas anderes.’, ‘Nun begriff ich noch dies: Gott wollte nicht, daß die Menschen jeder für sich leben, und darum eröffnete er ihnen nicht, was jeder für sich braucht; er wollte aber, daß sie in Gemeinschaft und Eintracht leben, und darum eröffnete er ihnen, was sie für sich und für alle brauchen.’, ‘Ich begriff: den Menschen scheint es nur so, als lebten sie von der Sorge um sich selbst; in Wahrheit leben sie nur von der Liebe. Wer in der Liebe bleibet, der bleibet in Gott und Gott in ihm, denn Gott ist die Liebe.«’

Teknik Bilgileri

‘Çevirmen: Hanny Brentano’, ‘Yayın Tarihi: 27.03.2019’, ‘ISBN: 9786057889980’, ‘Dil: ALMANCA’, ‘Sayfa Sayısı: 56’, ‘Cilt Tipi: Karton Kapak’, ‘Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı’, ‘Boyut: 13.5 x 19.5 cm’

Wovon die Menschen Leben Kitabının Yazarı Kimdir?

Wovon die Menschen Leben kitabının yazarı Lev N. Tolstoy’dir

 

Pdf Kitap İndir

Yorum yapın